Prohlášení o zpracování osobních údajů
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR) Dne 25.5.2018 vchází v
platnost nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27.
dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
údajů. V rámci poskytovaných služeb jste nám svěřili osobní údaje, které
jsou bezpečně zpracovány a nakládáme s nimi dle nových směrnic. Zásady
ochrany osobních údajů klientů/návštěvníků - fyzických osob Dle nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o
ochraně osobních údajů) dále také jen: „Nařízení“ nebo „Nařízení GDPR“ 1.
Společnost (správce): VALATRANS a.s., IČ: 26783827 se sídlem Liptál 483,
756 31 Liptál, zapsán v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě,
oddíl B, vložka 2616 zastoupena předsedou představenstva Jaroslavem Valou
dále také jen: „Společnost“ je správcem osobních údajů subjektů údajů, tj.
fyzických osob, návštěvníků CENTRA SPORTU Bobrky, členů či nečlenů (dále
jen „klienti“). 2. Společnost zpracovává následující osobní údaje klientů:
1. titul, jméno a příjmení 2. adresa místa pobytu, 3. datum narození 4.
telefonní číslo, 5. e-mailová adresa 3. Účelem a právním základem pro
zpracování osobních údajů klientů je: o čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, tedy
že zpracování je nezbytné pro poskytnutí řádných služeb Centra a uzavření
smluvního vztahu (tj. plnění smlouvy) - týká se osobních údajů
specifikovaných v čl. III., odst. 1 bodu I. pod písm.: a), b), c), d), e),
f), jakož i shora uvedené zvláštní kategorie osobních údajů. 4. Poskytnutí
osobních údajů specifikovaných v čl. 4 těchto Zásad je zákonným
požadavkem; je nezbytné pro účely řádného uzavření smluvního vztahu a
plnění nabízených služeb Centrem, tj. Společností a k vedení příslušné
smluvní dokumentace (tedy pro realizaci příslušné smlouvy atp.).
Odmítne-li klient tyto údaje Společnosti předat, není možné řádně uzavřít
potřebnou smluvní dokumentaci a poskytnout mu požadované plnění ze strany
Společnosti. 5. Osobní údaje klientů zpracovává Společnost po celou dobu
trvání smluvního vztahu. Jakmile dojde k jeho naplnění či ukončení, jsou
osobní údaje klientů zpracovávány pouze ve smyslu jejich archivace dle
následujícího odstavce. 6. Osobní údaje klientů obsažené ve smluvních
dokumentech či jiných písemných listinách vydávaných Společností a uložené
u Společnosti, jsou archivovány dle zákonných požadavků českých právních
norem, většinou po dobu jednoho roku po ukončení smluvního vztahu. Po této
době budou Společností protokolárně skartovány. 7. K osobním údajům
klientů mají přístup pouze oprávnění zaměstnanci Společnosti, a to
konkrétně pracovníci recepce Centra a jejich nadřízení, případně další
konkrétně pověření zaměstnanci, a to pouze pro výkon své funkce a z titulu
své pracovní náplně pro naplnění předmětu činnosti Společnosti. 8. Klient
má ve smyslu čl. 15 Nařízení právo na přístup k osobním údajům. Toto
zahrnuje právo získat od Společnosti potvrzení, zda dochází ke zpracování
jeho osobních údajů, a pokud je zpracovává, pak právo získat přístup k
těmto údajům a k následujícím informacím: o seznam osobních údajů, které
jsou zpracovány, o účel zpracování těchto osobních údajů, o příjemci nebo
kategorie příjemců, kterým osobní údaje klientů byly nebo budou
zpřístupněny, o zdroje osobních údajů, nebyly-li získány přímo od klientů,
o doba zpracování osobních údajů či způsob jejího určení, o existence
práva požadovat po Společnosti opravu osobních údajů ve smyslu čl. 16
Nařízení, práva požadovat výmaz osobních údajů (právo být zapomenut) ve
smyslu čl. 17 Nařízení, práva na omezení zpracování osobních údajů ve
smyslu čl. 18 Nařízení, práva podat stížnost u dozorového úřadu ve smyslu
čl. 77 Nařízení a práva na soudní ochranu klientů ve smyslu čl. 78 a 79
Nařízení. 9. Klient má právo po Společnosti požadovat opravu či doplnění
osobních údajů ve smyslu čl. 16 Nařízení, a to: o písemným podáním
(dopisem) adresovaným do sídla Společnosti, 10. Klient má dále právo po
Společnosti požadovat výmaz svých osobních údajů (právo být zapomenut) ve
smyslu čl. 17 Nařízení, to však pouze: o nejsou-li již tyto údaje potřebné
pro účel, pro který jsou zpracovávány, o neexistuje žádný právní důvod pro
zpracování těchto údajů, o byly-li osobní údaje zpracovány protiprávně, o
je-li třeba, aby byly osobní údaje vymazány ke splnění právní povinnosti.
I kdyby byly splněny výše specifikované podmínky, právo na výmaz osobních
údajů klient nemá, jestliže je zpracování nezbytné: o pro výkon práva na
svobodu a informace, o pro splnění právní povinnosti dle platných a
účinných právních předpisů, případně pro splnění úkolu ve veřejném zájmu,
o pro účely archivace ve veřejném zájmu nebo pro účely statistické, o pro
určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. 11. Klient má právo po
Společnosti požadovat omezení zpracování svých osobních údajů ve smyslu
čl. 18 Nařízení, to však pouze: o popírá-li přesnost osobních údajů, a to
po dobu, než přesnost Společnost ověří; tyto osobní údaje pak mohou být po
dobu trvání omezení zpracování zpracovány pouze ve smyslu uložení pro
určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, v důležitém veřejném zájmu,
pro ochranu zájmů jiné fyzické či právnické osoby, nebo jen se souhlasem
klienta, o je-li zpracování osobních údajů protiprávní, a klient nechce
využít práva být zapomenut ve smyslu čl. čl. 17 Nařízení, ale tohoto
práva, o Společnost již osobní údaje klienta nepotřebuje pro účely
zpracování, ale klient je potřebuje pro určení, výkon nebo obhajobu
právních nároků. Využije-li klient tohoto práva, je Společnost povinna jej
ještě před uplynutím doby pro omezení zpracování jeho osobních údajů
informovat o tom, že bude omezení zpracování zrušeno. Společnost je
povinna informovat veškeré příjemce osobních údajů klienta o opravách,
výmazech nebo omezení zpracování konkrétních osobních údajů. 12. Žádost o
uplatnění práva subjektu údajů podle výše uvedených článků zašle subjekt
údajů v listinné podobě na adresu sídla společnosti. Společnost je povinna
na žádost klienta písemně odpovědět bez zbytečného odkladu, nejpozději do
jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to
odůvodňují zvláštní okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne
obdržení žádosti. Pokud o to klient požádá, je Společnost povinna mu vydat
i kopii osobních údajů, které zpracovává, a to primárně v elektronické
podobě. Požádá-li však subjekt údajů o předání kopií v listinné podobě,
poskytne Společnost kopie v listinné podobě. Za poskytnutí kopií účtuje
Společnost administrativní poplatek ve výši 100,-Kč. 13. Společnost je
povinna na žádost klienta informace o opatřeních přijatých v souvislosti s
jeho žádostí, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1)
měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní
okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti.
Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je
Společnost povinna o tom klienta informovat do jednoho (1) měsíce ode dne
obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad. Nepřijme-li
Společnost opatření, o které klient požádal, je Společnost povinna klienta
opět ve lhůtě do jednoho (1) měsíce ode dne přijetí žádosti informovat o
důvodech. V Liptále dne 25.5.2018 za VALATRANS a.s., Karel Vala, jednatel
společnosti